משלוחים מהיום להיום

איסוף חינם מלוקרים ב-יבנה מערב

תקנון ספיידר תלת מימד

מבוא
• אתר spider3d  (“האתר”) המופעל ע”י חברת ספיידר תלת מימד ( או “החברה”) ומשמש גם בתור אתר מכירות למדפסות תלת מימד וחומרי גלם (“המוצר”).
• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
הרכישה
• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
• הרכישה באתר באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי.
• מחיר המוצר באתר כולל את המע”מ עבור ביצוע ההזמנה באתר, הדבר אינו מחייב במקרה של הצעת מחיר או הזמנה שאינה באתר.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
החזרות וביטולים
מדניות ביטול העסקה כפופה לחוק הגנת הצרכן
אספקה והובלת המוצר
• החברה תדאג להעברת המוצר לחברת המשלוחים תוך 1 ימי עסקים לחברת המשלוחים, לרוב חלקי הארץ המשלוח מגיע תוך 2-3 ימי עסקים אל הלקוח , מקומות חריגים (עלפי חברת השליחויות) יתכן אספקה עד 7 ימי עסקים. חברת המשלוחים תצור קשר טלפוני עם הלקוח למסירת המוצר, עלכן על הלקוח להיות זמין , אחרת המשלוח עלול להתעכב, במידה ועברו 7 ימי עסקים והמוצר לא הגיע יש לצור קשר עם ספיידר תלת מימד במייל [email protected]
• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
שירות לקוחות
• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון: 03-6051212
אחריות ושירות
אחריות למוצרים בהתאם למוצר ניתן לראות כאן 
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות אתר המכירות www.spider3d.co.il . החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
• להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 03-6051212
אבטחת מידע ופרטיות
•חברת ספיידר תלת מימד – , כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם חברת ספיידר ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• ידוע ומקובל על המשתמש ו/או הלקוח באתר כי בעת ביצוע הזמנה באתר כתנאי לקבלת שירות באתר המשתמש\הלקוח נותן לספיידר את הסכמתו לקבל מעת לעת דיוור שעשוי להכיל פרסומות, כאשר בתחתית הודעת הדואר ישנו קישור להסרה והפסקת קבלת דברי דואר מאיתנו ובמידה והלקוח אינו מעוניין לקבל דיוור באחריותו בלבד להסיר את עצמו בעזרת הקישור הקיים בתחתית המייל, יש לקחת בחשבון כי מפני שמדובר באתר מכירות אשר מטבעו שולח מיילים לעדכונים על סטטוס הזמנה, ו\חשבוניות אשר אלו יכולים להכיל פרסומות,בכל ביצוע הזמנה באתר הינך שוב מאשר לקבלת דיוור הכולל פרסום בכדי לעמוד בדבר החוק, עלכן גם אם הסרת בעבר את אישורך לאחר הזמנה יהיה עליך להסיר את ההסכמה החדשה שוב , אם אינך מעוניין לקבל לעולם תוכל או להגדיר זאת בתוכנת הדואר שלך שלא יגיעו אליך הודעות מאיתנו או למחוק את המשתמש שלך באתר\לדרוש מאיתנו למחוק את המשתמש שלך.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
קניין רוחני באתר
• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה ספיידר תלת מימד
• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
תנאי שימוש וזכויות יוצרים באפליקציה בכפוף ל-DMCA
האפליקציה מאפשרת איתור בעל מדפסת ואיתור של מודל להדפסת תלת מימד ומשמשת כפלטפורמה לחיבור בין השניים, חלה אחריות על הרוכש לבחון את זכויות השימוש במודל המוזמן כאשר בכול עמוד של מודל מופיעים אייקונים המורים על זכויות השימוש, בין אם הם מסחריות, ו/או להדפסה בלבד , תוכל לראות את סוגי הרשיונות כאן 
ולפעול עלפי תנאי ההשימוש במודל. ספיידר או מי מטעמה אינה בעלת המודלים ואינה אחראית בשום צורה על זכויות שימוש, במידה ואתה בעל מודל וחש נפגע משימוש לרעה אנא דווח לנו בצור קשר ואנו נמנע את האפשרות להזמין את המודל שאתה הבעלים שלו.

ספיידר תלת מימד  מכבד את זכויות קניין הרוחניות של אחרים ובקשות למשתמשים שלה כדי לעשות את אותו הדבר.

אם אתה מאמין שתוכן מסוים, המופיע באפליקציה  או בכל אחד מדפיו (“האתר”), או באמצעות שימוש בכל אחד מהשירותים הניתן בו (“שירותים”) מפר את זכויות יוצרים שאתה בעלות או לייצג, תוכל לשלוח הודעה בכתב לנציג זכויות היוצרים שלנו המיועד (“סוכן זכויות יוצרים”), וקבע את המיקום של העבודה המוגנת בזכויות היוצרים טענה שהופר.

לאחר ההודעה והכפופה לחוקי זכויות יוצרים שלך, אנו עשויים להסיר או לנטרל את גישה לכל תוכן כזה.

כדי להיות יעיל, הודעה על ההפרה טענה חייבת להיות בכתב שנמסר לסוכן זכויות היוצרים, הכולל באופן משמעותי את הפעולות הבאות:

(1) חתימה פיזית או אלקטרונית של אדם מורשה לפעול בשמו של הבעלים של זכות בלעדית שהופרה לכאורה;

(2) זיהוי של העבודה המוגנת בזכויות היוצרים טענה שהופר באמצעות שימוש באתר או בכל אחד מהשירותים בו, או אם מוגנים בזכויות יוצרים מרובות מכוסה על ידי הודעה אחת, רשימה מייצגת של עבודות כאלה;

(3) זיהוי של החומר, כי הוא טען שהוא מפר או להיות נתון להפרה כלשהי וכי גישה אליו היא להיות נכה, ומידע סביר שיאפשר לנו לאתר את החומר, כולל את כתובת האתר המדויקת (כתובת אינטרנט) של דף האינטרנט שבו גילה את העבודה המוגנת בזכויות היוצרים טענה שהופר;

(4) מידע סביר שיאפשר לנו ליצור איתך קשר, כגון כתובת, מספר טלפון, ואם זמינים, כתובת דואר אלקטרונית שבה אתה יכול ליצור קשר;

(5) הצהרה שיש לך אמונה בתום לב כי השימוש בחומר באופן התלונן אינו מורשה על ידי בעל זכויות יוצרים, נציגיו או החוק;

(6) הצהרה כי המידע בהודעה זו מדויקת, ותחת עונש של שבועת שקר, כי אתה מורשה לפעול בשמו של הבעלים של זכות בלעדית שהופרה לכאורה.

לאחר שקבלתי את התקשורת שלך, אנו עשויים לבקש ממך לספק מידע נוסף או משלים, בטרם הסרת כל תוכן שמופיע באתר או באמצעות שירותים, כפי שאנו רואים צורך לציית לחוקי זכויות יוצרים. אנו יכולים גם לספק למשתמש הרשום שלנו שהעלה את התוכן המפר לכאורה עם פרטי הקשר שלך, על מנת שהאדם יוכל ליצור איתך קשר ולאתגר את הטענה שלך.

הודעה נגדית

אתה רשאי להגיש הודעה נגדית לסוכן זכויות היוצרים שלנו. כדי להיות יעיל, ההודעה הנגדית שלך חייבת להיות בכתב הניתן לסוכן זכויות היוצרים שלנו הכולל באופן משמעותי את הפעולות הבאות:

(1) החתימה פיזית או אלקטרונית שלך;

(2) זיהוי של החומר שהגישה אליהם הושבת ואת המיקום בו החומר הופיע לפני הגישה אליו לא היה זמין;

(3) הצהרה תחת עונש של שבועת שקר, כי יש לך אמונה בתום לב כי חומר הושבה כתוצאת מטעות או זיהוי שגוי של חומר המיועד לנכים;

(4) שם, הכתובת ומספר טלפון, והצהרה שאתה מסכים לסמכות השיפוט של בית המשפט המחוזי הפדרלי של המחוז המשפטי שבו נמצא כתובתך, או אם כתובתך היא מחוץ לארצות הברית, לכל סמכות שיפוט של אזור שבו אתה יכול למצוא, וכי תסכים לקבל שירות משפטי מהאדם שמסר את ההודעה או נציג מטעמו.

לאחר קבלת הודעה נגדית, אנחנו מייד מספקים את האדם ששלח את ההתראה להפרת זכויות יוצרים, עם עותק של ההודעה הנגדית, ואנחנו נודיע לאותו אדם שנחליף את החומר שהוסר, או נחדל גישת השבתה לאותו חומר ב10 ימי עסקים.

אז אנחנו נחליף את החומר שהוסר ונחדל גישה להשבתתו בין 10 עד 14 ימי עסקים לאחר קבלת ההודעה הנגדית, אלא אם כן לנציגה שלנו מקבלת 1 הודעה מהאדם שהודיע ​​לנו על הפרת זכויות היוצרים טען כי אדם כזה שהוגש תביעה לקבלת צו בית משפט האוסר משתמש הרשום מלעסוק בפעילות הפרת זכויות הנוגעת לחומר על המערכת או הרשת שלנו.

חזור על פרות

אנו עשויים לשלול או לבטל כל שימוש אישי באתר ובשירותים, או לסגור את חשבון המשתמש שלך, אם תחליט באופן חד הצדדי שאתה עבריין מועד. עבריין הוא משתמש שקבל הודעה בדבר הפרה כלשהי יותר מפעם אחת או משתמש שהוא מעלה הוסר מהאתר והשירותים יותר מפעם אחת.

אנחנו יכולים להחליט, על פי שיקול דעתנו שקיימת סיבה מספקת להפסקה המיידית של החשבון שלך מסיבה כלשהי, בכל עת. במקרים אלה אנו עשויים לסגור את חשבונך באופן מיידי. אנחנו יכולים להודיע ​​לך שאנחנו בטלנו את חשבונך על ידי שליחת הודעה לכתובת דואר האלקטרוני שספק בעת תהליך ההרשמה. הודעה כאמורה תיכנס לתוקף באופן מיידי.

פרטי סוכן זכויות יוצרים

סוכן זכויות היוצרים הוא: כתובת עידן ביטון  דואר אלקטרוני: [email protected]  שים לב שסוכן זכויות היוצרים מקבל הודעות הקשורות לזכויות יוצרים בלבד. כל עניינים אחרים, כגון הערות, בקשות ומסרים אחרים צריכים להיות מופנה אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר

מצגי שווא

כל אדם שביודעין ומתוך כוונה: (1) חומר שמפר זכויות יוצרים, או (2) שהחומר הוסר או הושבת בטעות או זיהוי שגוי, עשוי להיות אחראי לכל ניזק, לרבות הוצאות ושכר טרחת עורך דין, שאנו עלולים להיגרם, אם אנחנו נפגענו ממצג שווא כזה, כתוצאה מההסתמכות על מצג שווא שלנו כגון בהסרה או השבתה של גישה לחומר טען שמפר זכויות יוצרים.

עדכון תקנון
ספיידר תלת מימד ראשאית לעדכן את התקנון מעת לעת ובעת שימוש באתר על הלקוח לבחון את תנאי התקנון באתר

דין וסמכות שיפוט
• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז רחובות תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
מבצעים מיוחדים באפליקציה

הנחות, משלוחים מהירים בהנחה/חינם

עד 30 יום החלפה

קונים בראש שקט

שירות הטוב ביותר בישראל

זוכי פרס לשכת המהנדסים לשירות

100% תשלום מאובטח

PayPal / ישרכארט / Visa

דילוג לתוכן