משלוחים מהיום להיום

איסוף חינם מלוקרים ב-יבנה מערב

אחריות | חלפים | שירות

הרכבה הדרכה ואחריות

אם אתם מחפשים מדפסת תלת מימד איכותית ומשתלמת, אתם במקום הנכון!
בספיידר תלת מימד אנחנו מבינים את הצרכים של הלקוחות שלנו ומציעים להם שתי אופציות לבחירה:

 מדפסת ראשונה? רוצים להיכנס לעולם הזה מהר ובקלות? אנו ממליצים לקחת מסלול שכולל הדרכה אישית על המדפסת אצלנו בסדנא
משתמש מנוסה? איש טכני ? לקוחות שזאת לא מדפסת ראשונה שלהם וישמחו להרכיב את המדפסת ולהחליף חלק לבד בעת הצורך יש את המסלול המוזל , קראו בעיון רב על האפשרויות ומה הן כוללות:

 

הדרכה אישית הרכבה כיול + אחריות מורחבת – הבחירה הנוחה והמשתלמת: זוהי האפשרות מומלצת למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום. כבר עם רכישת המדפסת תלת מימד נזמין אתכם לסדנה המהממת שלנו, בסדנא תקבלו הדרכה משולבת הכוללת הדרכה דיגיטאלית, הרכבה וכיול של המדפסת, בדיקת חופשים והתאמות עלפי הצורך, לאחר שנרכיב את המדפסת (במדפסות הדורשות הרכבה) יצמד אלכם אחד מהמומחים שלנו ייתן לכם הדרכה מעשית אישית על איך להשתמש במדפסת בצורה נכונה שתפיקו את המירב ההנאה מהמדפסת, איך לעבוד בצורה שתמנע יצירת תקלות במדפסת, וכן אם נוצרה תקלה איך תתקנו בקלות ולא תגרמו לתקלה גדולה יותר
במקרה זה שבחרתם באחריות מורחבת במשך שנה של האחריות  אם תיתקלו בבעיה, תהנו מאחריות מורחבת שכוללת גם חלקי חילוף מקוריים וגם שירות תיקון במעבדה , ללא עלות. שקט נפשי ותמיכה מובטחים!

הדרכה דיגיטאלית + אחריות יצרן – זוהי הבחירה החסכונית :תתאים לכם במיוחד  אם כבר הייתה לכם מדפסת תלת מימד, אם כך  נראה שאתם כבר אלופים,
יש לכם ניסיון אתם כבר מכירים איך לתחזק את המדפסת, איך להחליף מאוורר תקול או איך להימנע מתקלות
אז אם אתם מעדיפים לחסוך כסף וליהנות מחוויית בניית המדפסת עצמאית תחזוקה והחלפת חלפים באופן עצמאי. אנו נשלח אליכם את המדפסת עד לביתכם להרכבה עצמית עם מדריכי וידאו מפורטים.
שימו לב כי במקרה של בעיה, לפתרון המהיר עליכם לפנות ישירות ליצרן לאבחון הבעיה, אל דאגה אם יש לכם קושי לכתוב באנגלית תוכלו תמיד לפנות אלינו ואנו נספק לכם פתרון על פי מדיניות האחריות אך יש לקחת בחשבון שהתהליך קצת יותר ארוך וצפוי לעקב את תהליך האבחון שיתבצע ע”י היצרן.

שימו לב! גם אם בחרתם אחריות יצרן – אנחנו האבא והאמא שלכם במקרה של תקלה, אנו נדאג שתקבלו את השירות הרצוי ו/או את החלק כמובן בכפוף לתנאי האחריות
שירות מעבדה במקרה של אחריות יצרן יהיה בעלות מעבדה מוזלת עבור עבודה בלבד, ובמחיר מסובסד ללקוח שרכש את המדפסת בספיידר תלת מימד.

פנו אלינו בטופס פניה למעבדה וצרפו את פנייתכם ליצרן ואנו נדאג לכם באופן אישי שתקבלו מענה מלא ומקצועי.
שימו לב-2
בספיידר אנו מציעים את תנאי האחריות הטובים והמהירים בשוק הישראלי, עם זאת מפני שאנו ישירים ושקופים לעיתים אתם עשויים לשמוע על שירות אחר של “יבואן רשמי” או יבואן בלעדי שעשוי
להציע לכם  תנאי אחריות “טובים” יותר במקרה כזה תשאלו שאלות… לדוגמה:
1- היכן יש למסור את המדפסת לתיקון? (האם מסירת מדפסת לתיקון היא בראש פינה? ואם כן חשבו האם זה יעזור לכם בעת הצורך?)
2- תוך כמה זמן אתם צפויים לקבל את השירות תיקון מרגע המסירה? (אצלנו כ 2-3 ימים בממוצע)
ידוע בתחום שאצלנו בספיידר השירות הוא הכי מהיר, והכי חשוב לנו.
אנו לא נבטיח לכם הבטחות שווא בכדי שתרכשו אצלנו, אנו נקיים יותר ממה שנבטיח ולא הפוך
אנו כאן כדי לעזור ולתמוך בכל שלב. בחרו את האפשרות המתאימה לכם ובהצלחה במסע ההדפסה התלת-מימד שלכם!

לכול שאלה נוספת אנו שמינים עבורכם גם בנייד 052-2509900

האם יש אחריות על הצלחה או אי הצלחה בהדפסה ? לא – שכן זה השלכה של ידע וניסיון של המשתמש במדפסת
במקרה והלקוח יהיה מעוניין בהדרכה, יעוץ תחזוקה יכול לקבל זאת בתאום עם ספיידר בתשלום בהתאם לבקשתו

איך אני מקבל שירות במקרה שרכשתי אחריות מורחבת?

עליך לכתוב לנו הודעה עם תיאור התקלה ואנו נאבחן ונעזור לך בהתאם ואם יש צורך נזמן אותך למסור את המדפסת למעבדת התיקונים במרכז – ביבנה.

איך אני מקבל שירות במקרה של אחריות יצרן?

שלב ראשון זה לכתוב לתמיכה הטכנית של היצרן בכדי שיאבחן את התקלה
לתמיכה של חברת Artillery כתוב כאן https://evnovo.zohodesk.com/portal/en/newticket

שירות דרכנו  
Bumbu Lab  – כתבו לנו כאן
Flashforge – כתבו לנו כאן

לאחר האבחון היצרן יגיד לך איזה חלק צריך תוכל או לקבל ישירות ממנו או לפנות אלינו ואנו נספק לך את החלק מהמלאי שלנו.
* במידה ומורכב לך לפנות ליצרן אל דאגה, פנה אלינו ואנו נעביר את הפניה ליצרן (חשוב לדעת שפניה ליצרן ישירות תחסוך זמן רב)

 

אחריות על חלפים ומוצרים אחרים

גלילי חומר גלם – חומר גלם להדפסה מהמותג ספיידר תלת מימד כוללים אחריות מלאה גם אם פתחת את החומר, אם יש פגם ביצור  בחומר תקבל גליל חליפי חדש חינם, האחריות לא חלה על תקלות הנובעות משימוש לא נכון או לא מותאם לחומר.
גלילי חומר גלם מהמותגים קריאליטי, eSun ניתן להחליף עד 30 יום מיום הקניה במידה ולא נפתחו, אין אחריות על גליל ממותגים אלו אם הגליל נפתח.

חלקי חילוף ומוצרי אלקטרוניקה – החלפה מתאפשרת עד 14 יום מיום הקניה במידה והמוצר לא נפתח, רכיבי אלקטרוניקה שמגיעים ללא אריזה אטומה או רכיבים שנפתחו מאריזתן המקורית לא ניתן להחליף
חלקי חילוף ושדרוגים למדפסות – אין אחריות.

נזק עקיף – בכל מקרה תקרת אחריות לא תעלה על המחיר ששילם הלקוח, בכלל זה ספיידר תלת מימד לא תהיה אחראית על נזק עקיף כל שהו.

אני עושה כמעט הכל שתהנו ותהיו מרוצים

אני מקווה שתהנו מהשירות שלנו ואף תמליצו לאחרים

אם חלילה טעינו והשירות שסיפקנו לכם לא עמד בציפיות שלכם, אנא כתבו לי למייל האישי שלי

Eyal @ spider.co.il (בלי הרווחים) אני מבטיח לעזור

תודה ממני

אייל ביטון

 

מבצעים מיוחדים באפליקציה

הנחות, משלוחים מהירים בהנחה/חינם

עד 30 יום החלפה

קונים בראש שקט

שירות הטוב ביותר בישראל

זוכי פרס לשכת המהנדסים לשירות

100% תשלום מאובטח

PayPal / ישרכארט / Visa

דילוג לתוכן