Login

Register

Login

Register

עריכת סל קניות

⭐️  מחסנים ראשון לציון/גדרה ⭐️ משלוח מהיר 2-3 ימי עסקים

תיקון – המנוע של ראש ההדפסה “מגמגם/מקרטע”?

במידה ויש תקלה שראש של האקסטרודר לא דוחף את החוט ומתנהג כך שהוא עושה צעד קטן קדימה צעד אחורה/או ציר אחר לדוגמה הראש לא זז תקין ימינה ושמאלה
הבעיה יכולה להווצר ממספר סיבות שאציג למטה, לפני כן בואו נראה וידאו איך זה נראה כאשר יש את התקלה

 

 

הסיבות שיכולות לגרום לזה

1- אספקת חשמל לא תקינה אל ראש ההדפסה – הסיבה הפופלארית ביותר

2- דרייבר שנשרף – רכיב שמנהל את הצעדים של המנוע

3- המנוע נשרף-נדיר

 

הפתרונות:

1- למקרה שאין ספיקת חשמל תקינה לראש ההדפסה הדבר יקרה אם הכבל השטוח נפגם או לא מוכנס כראוי,
זאת הסיבה הכי נפוצה לכן לפני שנגשים לכל דבר אחר יש לפעול לבדוק זאת כך:

יש להוציא את המדפסת מהחשמל (לא להסתפק בכיבוי), להוציא את הפלג שנכנס אל ראש ההדפסה ולהסתכל על הפסי מתכת שהם שלמים ובמקומם
,אם הכל נראה תקין  יש להחזיר להחזיר אותו פנימה בחוזקה שיכנס טוב, אותו דבר יש לעשות בצד השני של הכבל.
ואז לבדוק אם הכבל של הגובה שעולה ויורד מוכנס כראוי.
בדיקה
ואז יש לחמם את המדפסת ולתת פקודה להוציא חוט, אם הבעיה נפתרה מצויין.
אם לא נפתרה הבעיה
מומלץ להחליף את הכבל שמוליך את החשמל אל ראש ההדפסה, קיבלתם זוג כאלו בערכה בתיק השחור של המדפסת.
חשוב לדאוג שיוכנס טוב ב-2 הנקודות, ברוב המקרים כאן הבעיה תפתר

מקרה נוסף של אי ספיקת חשמל

אל המנוע נכנס מחבר לבן “פלאג”.. יש לבדוק שכל  4 הגידים מוכנסים עמוק בפנים אל הפלאג ומספק חשמל למנוע בצורה תקינה

2- אם זה לא עזר והכבלים תקינים וזה לא פתר את הבעיה יש לבדוק אם הדרייבר תקין,  לשם כך יש לפתוח את החלק התחתון של המדפסת ולהחליף את הדרייבר E, להכניס במקומו את הדרייבר  X

* פתיחת החלק התחתון שלא ע”י טכנאי ספיידר תלת מימד, מבטלת את האחריות

יש לשים לב לשמור על הכיוון של הדרייבר ניתן לזהות זאת לפי הבורג הקטן המסומן במרובע אדום

החלפה של דרייבר ארטילרי
החלפה של דרייבר ארטילרי

בכדי לבדוק יש שוב לחמם את המדפסת ולנסות להוציא חוט, אם נפתרה הבעיה יש לרכוש דרייבר חליפי ולהחליפו.

3- אם לאחר החלפת הכבל והדרייבר עדיין יש את הבעיה נותרה האפשרות האחרונה שהמנוע תקול ויש להחליפו.

 

הערה חשובה!

תיקון המדפסת באופן עצמאי ע”י בעל מדפסת שיש לו קישורים טכנים מומלץ ורצוי מפני שבעל המדפסת צריך להכיר את חלקיה בכדי לתחזק אותה בהתאם לצורך,
עם זאת יש לקחת בחשבון כי טיפול עצמאי במדפסת שלא ע”י בעל מקצוע מטעם ספיידר תלת מימד יכול לגרום לתקלות, ומבטל את האחריות

אחריות המדפסת כוללת: את הבקר המחשב של המדפסת (ללא דרייברים), את מסך המגע, ואת 3 המנועים הראשיים X,Y,Z

האחריות אינה כוללת את ראש ההדפסה וחלקים אחרים, כך שטיפול בעיה זו במעבדה של ספיידר תלת מימד ישא בתשלום ו/או רכישת חלפים לתיקון

תודה ובהצלחה

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח מהיר מאוד

מהיר מאוד - ממוצע 2 ימי עבודה

המחירים הזולים בישראל

מחסן יבואן ללא תיווך - חסכון כספי

החלפה ללא הגבלה

המוצר שקנית לא מתאים לך? קבל אחר

נבחרנו כמספר 1 באיכות

בדרוג לקוחות + לשכת המהנדסים

דילוג לתוכן

×