תקלה הקשורה להדרכה/ תפעול
- במידה ואינך מצליח להדפיס בצורה תקינה אנו ממליצים לך לעבור על המדריכים שלנו כאן
- אפשרות נוספת – תוכל להתייעץ עם חברים בקבוצת פייסבוק תלת מימד הקבוצה האיכותית
- עדיין צריך עזרה? תוכל לתאם הדרכה אישית בתשלום אצלנו בספיידר ביבנה (לתיאום, וקבלת כתובת מדויקת יש למלא טופס למטה)
תקלות מסוג הקשור לידע\הדרכה, אינן מקבלות מענה בגדר אחריות, ניתן להזמין שירות מעבדה בתשלום
זכאות לשירות אחריות על מדפסת תלת מימד
- האחריות ניתנת על פגם ביצור או כשל טכני בלבד, אחריות אינה על הצלחה או אי-הצלחה בהדפסה או בעיות שנובעות מידע או חוסר ידע בתפעול, פניות מסוג זה לא יקבלו מענה תחת אחריות
- יש לפנות אל מספק האחריות שנמסר יחד עם ההזמנה למייל – אם אינך בטוח בדוק כאן
- אחריות אינה חלה על ראש ההדפסה, רכיבים נשחקים, שברים
להזמנת שירות מעבדה/תיקון באחריות יש למלא טופס זה