הסל שלי

שרות מעבדה או הפעלת אחריות

תקלה הקשורה להדרכה/ תפעול

  1. במידה ואינך מצליח להדפיס בצורה תקינה אנו ממליצים לך לעבור על המדריכים שלנו כאן
  2. אפשרות נוספת – תוכל להתייעץ עם חברים בקבוצת פייסבוק תלת מימד הקבוצה האיכותית
  3. עדיין צריך עזרה? תוכל לתאם הדרכה אישית בתשלום אצלנו בספיידר בראשון לציון (לתיאום מלא טופס למטה)
    תקלות מסוג הקשור לידע\הדרכה, אינן מקבלות מענה בגדר אחריות, ניתן להזמין שירות מעבדה בתשלום 

זכאות לשירות אחריות על מדפסת תלת מימד

  1.  האחריות ניתנת על פגם ביצור או כשל טכני בלבד, אחריות אינה על הצלחה או אי-הצלחה בהדפסה או בעיות שנובעות מידע או חוסר ידע בתפעול, פניות מסוג זה לא יקבלו מענה תחת אחריות
  2.  יש לפנות אל מספק האחריות שנמסר יחד עם ההזמנה למייל – אם אינך בטוח בדוק כאן
  3.  אחריות אינה חלה על ראש ההדפסה, רכיבים נשחקים, שברים
    להזמנת שירות מעבדה/תיקון באחריות יש למלא טופס זה
Click or drag a file to this area to upload.
במידה ויש שגיאה יש להעלות תמונה של השגיאה מקסימום 2 מגה
Click or drag a file to this area to upload.
סרטון קצר מקסימום 10 מגה, תוכלו לצמצם את הגודל כאן https://www.freeconvert.com/video-compressor
חבילות משלוחים חינם

חבילות חומרים במשלוח מהיר חינם

עד 30 יום החלפה

קונים בראש שקט

שירות הטוב ביותר בישראל

זוכי פרס לשכת המהנדסים לשירות

100% תשלום מאובטח

PayPal / ישרכארט / Visa

דילוג לתוכן