משלוחים מהיום להיום

איסוף חינם מלוקרים ב-יבנה מערב

כיצד לבחור מדפסת תלת מימד מדריך מקיף

כיצד לבחור מדפסת תלת מימד מומלצת: מדריך מקיף

מדפסת תלת מימד מומלצת

במדריך הבא, אעזור לך להבין את השיקולים החשובים בבחירת מדפסת תלת מימד מומלצת לך.

אולי יפתיע אותך לשמוע שזה לא ממש רעיון טוב להתייעץ עם חבר שיש לו מדפסת, ואני אסביר מדוע-מפני שלכל אדם יש רצונות וצרכים שונים
החבר עשוי להמליץ לך מניסיונו ומה שהתאים לו, אך האם מה שהתאים לו יתאים לך? לא בהכרח יתאים לך..

אם החבר הוא פריק של טכנולוגיה שאוהב אתגרים וייהנה להרכיב קיט של מדפסת גם אם זה 10 או 20 שעות הרכבה , הוא עשוי להמליץ לך על מדפסת תלת מימד כמו PRUSA, או VORON שלהרכיב אותה לוקח ימים..
ואם ואם החבר סטודנט עם תקציב דל הוא צפוי להמליץ לך על מדפסת זולה ואולי לא הכי אמינה כמו Ender V2,  מבחינתו זאת מדפסת מצוינת ביחס לתמורה.

ואם אתה שונה ממנו, ולך יש תקציב ואין לך זמן או רצון לבנות מדפסת? בא לך להתפנק על מדפסת בלי להתעסקויות מיותרות, כל אדם הוא טיפוס שונה ולכול אדם תתאים מדפסת תלת מימד אחרת.

אז לפני שנצלול לתוך מידע ופרטים טכניים, אתן לכם ספוילר קטן..

אם יש לך מישהו מקצועי שאתה סומך עליו שיש לו ניסיון עם הרבה מדפסות, הכי מומלץ להתייעץ איתו הוא יעזור לך לדעת יתרונות חסרונות, מחירים, חולשות, כדאי להיעזר במישהו שמתעניין בכם במה שמתאים לכם,
אומנם אני כזה אך אני לא תמיד פנוי – תמיד שווה לנסות  אייל 052-2509900 .. מאחל לכם שתזכו לקנות אצלנו 😉

מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת

תמונה של מדפסות תלת מימד עתידיות כך מאמין AI, 

ועכשיו לעניינים, במידה ואתם אנשים מאוד עצמאיים ואוהבים לחפור בעצמכם אז עבורכם הכנתי את הכלים הבסיסיים שאיתם אתם צריכים להתחיל החל ממשגי יסוד ועד למדפסות תלת מימד שעשויות להיות רלוונטיות

מדפסת תלת מימד מומלצת לשימוש – מה במאמר?

  1. הסברון על התחום
  2. מהן סוגי מדפסות תלת מימד
    1.   FDM פועלת ע”י המסת חוט – הפופאלרית ביותר
    2. מדפסת SLA – ע”י לייזר – מדוייקת ומאוד ויקרה
    3. טכנולוגית DLP – מדוייקת ויחסית זולה
    4. SLS – יקרה איכותית הפועלת ע”י המסת אבקה
  3. נפח הדפסה
  4. רזולוציית הדפסה
  5. מהירות הדפסה
  6. סוגי חומרים
  7. תאימות תוכנה
  8. קלות שימוש
  9. עלות
  10. אחריות ושירות
  11. תחזוקה
  12. אביזרים ושדרוגים
  13. מדפסות מומלצות
  14. סיכום
  15. שאלות נפוצות

 הסברון על התחום

מדפסות תלת-מימד החלו כמוצר יקר עם ביצועים בינוניים ומאז שנגמר הפטנט לפני מספר שנים קפצה הטכנולוגיה כמה רמות, הסינים החלו לייצר בזול מדפסות שאף מתאימות לשמש כמדפסת ביתית והיום הכלי המטורף הזה הוא נפוץ במגוון רב של שימושים החל מהובי, התפתחות אישית ומקצועית, ועד יצור , תבניות, מודלים , ארכיטקטורה ועוד..

בזמן שאנו רוצים לקנות מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת, מייד יצוצו שאלות רבות כמו מה התכונות הרצויות? איזה מחירים? מה ההבדלים בין הטכנולוגיות השונות וכוד..
כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה על מדפסת תלת מימד טובה שתתאים לצרכים שלכם כתבתי מדריך זה
אעבור על מגוון רחב של מושגים, מרכיבים שיבנו את ההחלטה שלכם איזו מדפסת לקנות

אסביר על היתרונות וחסרונות של טכנולוגיות שונות, אלמד על גורמים שמשפיעים על ההחלטה באיזה תקציב לקנות ועל אחד הדברים החשובים ביותר בכדי שנהנה מהמדפסת תלת מימד, תמיכה, מדריכים, הרכבה , הדרכה אישית וליווי גם לאחר המכירה, בשונה ממוצרים בסיסיים שיש לכולם ניסיון עימם כגון טלוויזיה טלפון נייד וכדו’ כאן מדובר במוכנה שיש צורך בידע בסיסי לתפעל אותה וצריך שיהיה גב אחריכם, אחרת המדפסת עלולה להוות מקור של תסכול ואכזבות רבות.
בסופו של המאמר גם אתן כמה דוגמאות למדפסות תלת מימד טובות שעשויות לעניין אתכם.

הלוואי שמדריך זה יעזור לכמה שיותר אנשים לגלות את הקסם המטורף הזה,
שאתם שולחים קובץ שהוא למעשה סוג של תמונה תלת מימדית ואז אתם מקבלים פריט מרתק.

 

מדפסת תלת מימד מומלצת
new-3d-printer

2. סוגי מדפסות תלת מימד

 ישנן 4 סוגי מדפסות עיקריות- לכול סוג יתרונות וחסרונות שאפרט עליהם

 

2.1  FDM – טכנולוגיה הפופולרית ביותר

מדפסות FDM שזה למעשה קיצור של (Fused Deposition Modeling)  הן המדפסות תלת מימד הפופאלריות ביותר בזכות מחירן הנמוך מאוד החל מ כ 1200 ש”ח, גם מבחינת חומרי הגלם הם זולות כ-87 ש”ח לגליל של 1 קילו נטו (בספיידר שאנו יבואנים) שהוא יכול לספק מכמה מודלים גדולים ועד עד עשרות מודלים (תלוי בגודל המודלים), שיטת ההדפסה כאן היא פשוטה, המסה של חוט פלסטיק לרוב יהיה  PLA או ABS, אותו היא מניחה שורה אחר שורה ומיד מקררת את החוט שנמס (מזכיר קצת אגדח דבק חם)

בנוסף לכך שהן זולות, הם גם קלות מאוד לתפעול, אצלנו בספיידר אנו עושים הדרכה אישית למשך שעה שעה וחצי והרוכש של המדפסת הולך לביתו מייד להתחיל להדפיס עם הידע הדרוש ומצליח מאוד, בהשוואה למי שלא עושה הדרכה הוא יותר מרוצה ואין לו כמעט תקלות כלל.

ניתן להדפיס עם מדפסות אלו חומרים קשיחים , חומרים עמידים לחום, חומרים גמישים ועוד… עם כל היתרונות, יש גם כמה חסרונות  למדפסות FDM.
ראשית, הדפסות המדפסות FDM מוגמודלים שאמורים להיות חלקים מאוד. אז מדפסות אלו לא יתאימו לכם
דבר נוסף, הדפסות שנעשו בטכנולוגיה זו עלולות להיות פחות עמידות ביחס להדפסות שנעשות במדפסות בטכנולוגיות האחריות שאספר עליהן כאן.

חשוב לדעת, אומנם מדפסות אלו עמידות מאוד וכמעט לא דורשות תחזוקה, אך עם זאת הם עדיין צריכות קצת תחזוקה החל מניקיון המשטח, גירוז מוטות הברגה ואם מדובר במדפסת פשוטה אז גם הרבה התעסקות גם עם כיול כמו שאמרתי בהתחלה, בגלל הפשטות עבודה ומחירם הזול הם מדפסות פופולריות ובהחלט מתאימות להיות מדפסת תלת מימד מומלצת ביתית.

מספר דוגמאות של מדפסות בטכנולוגיה FDM חלקן פתוחות וגם אחת סגורה שמאפשרת טווח רחב יותר של חומרי גלם להדפסה.

מדפסות תלת מימד FDM

דוגמה להדפסה שחבר (שהוא גם לקוח)

שלח לי לראות שעשה עם מדפסת FDM ביתית בחומר PLA SILK GRY 

PLA SILK GRY סילק אפור
PLA SILK GRY סילק אפור

בטכנולוגיה זו ישנן מבחר מדפסות תלת מימד מקצועיות לרוב הן סגורות ובעלות טמפרטורה גבוהה במיוחד

 

          

 

 

2.2 SLA – לייזר

מדפסות SLA משתמשות בקרן לייזר כדי להקשיח שרף נוזלי כך הן עובדות שכבה אחר שכבה בכדי ליצור את ההדפס הסופי.
מדפסות שעובדות בטכנולוגיה זו ידועות באיכות הדפסה מדהימה דיוק גבוהה ובגימור משטח חלק.
החיסרון שלהם זה המחיר…הם יקרות יחסית  ודורשות תחזוקה רבה יותר ממדפסות FDM לכן אינן פופולריות מאוד, אלא בעיקר בתעשייה.

מדפסות תלת מימד SLA
צורת עבודה של מדפסות תלת מימד SLA

 

 

2.3 DLP – עיבוד ע”י אור UV

עכשיו אספר קצת על טכנולוגיה מעולה שמשלבת מחיר זול יחסית עם תוצאות של דיוק מטורפות…אלו הן  מדפסות תלת-מימד DLP הקיצור שלהם נגזר מ  Digital Light Processing,
גם הם עובדות על שרף נוזלי (באנגלית Resin )
ואיך הן עובדות? מדפסות DLP מבוססות על טכנולוגיית של הקרנת אור UV מדויק לנקודות על הנוזל וכך הן מקשיחות אותו העקרון עבודה שלהם מזכיר את שיטת העבודה של SLA רק שלא נקודה אחר נקודה אלא שכבה אחר שכבה, כאן מסתיים הדומה, מעבר לזה יש המון שוני בניהם.

במקום הלייזר שיש ב SLA מדפסות DLP משתמשות במקרן UV זהו מעיין מסך שיורה אור בנקודות מדייקות . המקרן מאפשר מהירויות הדפסה מרשימות של עד 70 מ”מ לשעה, נכון לשנת 2023.
בעניין המהירות הדפסה ישנו עוד יתרון מובהק לשיטת העבודה שלהם, מדפסות אלו יכולות להדפיס מספר גדול של יחידות בו זמנית, בלי להאריך משמעותית את זמן ההדפסה. לדוגמה, הדפסת חייל שח מט אחד עשויה לקחת שעה עד שעה וחצי אך גם הדפסת 100 חיילים כאלו בו זמנית תיקח גם כן רק שעה עד שעה וחצי בגלל שהזמן הוא לפי שכבה/גובה ולא לפי פריט.

שימו לב אם אתם מחפשים ליצור מוצרים רבים ומדויקים חשוב שבבחירת נפח המדפסת, תיקחו מדפסת גדולה בכדי לנצל את היתרון של הדפסת כמות גדולה באותו זמן הדפסה

 

דיוק, מחיר

כמה מהיתרונות של מדפסות DLP –  מחיר יחסית זול ורמת דיוק גבוהה  משמעותית ממדפסות FDM. מבחינת רמת הדיוק של מדפסות DLP, המודלים שמודפסים בדרך כלל חלקים ונקיים מסימנים של פסים. אף על פי שמדפסות DLP מציעות דיוק גבוה יותר ממדפסות FDM, במקרים מסויימים אתם יכולים לקבל רמת דיוק כמו מדפסות SLA.

חסרונות

במדפסות DLP.  השרף עשוי להיות מעט יקר יותר מחומרי ההדפסה הנמסרים למדפסות FDM. ובנוסף מדפסות DLP דורשות ניקוי של המכלים שבהם השרף נמצא , דבר נוסף יש לעשות טיפול למוצר המודפס בסיום ההדפסה, לשטוף אותו ולחשוף אותו לאור UV לחיזוק סופי של המוצר המודפס.

סיכום, מדפסות DLP הן אפשרות מעולה למי שמחפש דיוק גבוה ומהירויות הדפסה מרשימות, במחיר יחסית נמוך.

מדפסת תלת מימד SLA מול DLP
מדפסת תלת מימד מומלצת  SLA מול DLP

 

דוגמה להדפסה שעשיתי בעזרת מדפסת DLP, – גודל המודל 4 ס”מ.

דוגמה של הדפסת שרף
דוגמה של הדפסת שרף

 

 

 

2.4  SLS – עיבוד ע”י לייזר

מדפסות תלת-מימד שמבוססות טכנולוגיית SLS קיצור באנגלית (Selective Laser Sintering) פועלות על ידי שימוש בקרן לייזר הממיסה חומר גרגרי, כמו ניילון או משולב סיבי פחמן-קרבון וכדו’, שכבה אחר שכבה בשכבות דקות עד שמתקבל אובייקט שרציתם להדפיס. מדפסות SLS מעולות ליצור פריטים חזקים ועמידים, ומדויקים זה למעשה יתרונם המובהק, וזאת בזכות היכולת שלהם ליצור אלמנטים ע”י  בחומרי גלם הנדסיים איכותיים ומחוזקים.

חסרונם –  העלות של מדפסות אלו גבוהה יחסית, וגם עלות החומרים הגלם הדרושים להדפסה יקרים מאוד, מה שימנע מקהל רב לעשות שימוש בהם, בנוסף התפעול של מדפסות SLS מחייב ידע טכני והבנה מעמיקה של התהליכים המעורבים  בטכנולוגיה זו.

בגלל שהן לא זולות ודורשות ידע תפעולי הם לא מתאימות למשתמש ביתי או קטן אלא בעיקר מתאימות לתעשייה, חברות ייעוץ ומחקר, שם הם מספקות את הדרישות ומספקות יתרון של חוזק עמידות ודיוק גבוהה

בתמונה למטה ניתן להתרשם ממודל מדוייק חזק במיוחד ועמיד שנוצר ע”י ניילון עם סיבי פחמן במדפסת SLS

מדפסת SLS
מדפסת SLS

3. נפח הדפסה

נפח ההדפסה – הכוונה בנפח הדפסה היא לגודל המקסימאלי של מודל, וזהו אחד מהפרמטרים החשובים בעת החלטה על בחירת מדפסת תלת-מימד שתתאים לכם, מוצר שתוכלו להדפיס הוא נמדד ברוחב גובה ועומק של המודל, לפני שקונים מדפסת תלת מימד כדאי לחשוב קדימה אילו דברים אתם עשויים להדפיס בעתיד ובהתאם לגודל המקסימאלי בחרו את המדפסת המתאימה לכם.

שימו לב כי אם מתכננים להדפיס מספר רב של פריטים קטנים במקביל, גם נפח הדפסה משמעותי כדאי לבחור במדפסת עם נפח הדפסה גדול יותר כדי להגדיל את היעילות ולחסוך בזמן העבודה.

התאמת המדפסת למקום העבודה הפיזי: בדקו מראש את המקום בו תהיה המדפסת תלת מימד שהוא יכול להחזיק אותה מבחינת רוחב עומק וגובה, שלא יווצר מצב שהשארתם נישה והיא קטנה מדיי

 

4. רזולוציית הדפסה

או דיויוק של ההדפסה הוא אחד הדברים החשובים והמשפיעים ביותר על איזו מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת אתם צריכים לקנות, אתם תוכלו להדפיס באיכות המירבית של המדפסת ואם היא לא מתאימה לאיכות הנדרשת שלכם סתם זרקתם כסף..

 

5. מהירות הדפסה

מהירות הדפסה חשובה לא פחות במיוחד אם אתם מייעדים את המדפסת ליצור או לכלי עבודהף שבסופו של דבר זמן זה כסף במידה וחשובה לכם מהירות אני ממליץ לכם לבדוק מדפסת מהירה אולי אפילו אחת עם מערכת AI כך שתקבל גם איכות גובהה וגם מהירות גבוהה פי כמה ממדפסת רגילה

קחו בחשבון כי במידה ותקנו מדפסת רגילה ותפעילו אותה על מהירות גבוהה מההמלצה היא אומנם תעבוד אך איכות והדיוק של התוצאה הסופית תפגע. תמצאו את  האיזון בין מהירות לאיכות למחיר.

 

6. סוגי חומרים נתמכים

ישנו מבחר גדול של  חומרי הדפסה המתאימים לכל מכונה עם זאת הבחירה של סוג החומר היא חשובה ומשמעותית בשביל שתצליחו . מדפסות FDM שמשתמשות בחוט, סוג ה-פילמנטים (חומר הגלם) שתבחרו יכולים להיות חזקים, או עמידים לחום, או גמישים או עמידים לשמש, לכן צריך לבחור נכון.

בכדי  לקבוע איזה סוג פילמנט יש לבחור, עליך לחשוב על התכונות שידרשו למודל המודפס בין הפילמנטים הנפוציםתמצאו  ABS , PLA , PETG ועוד. כל אחד מהם מציע תכונות ויתרונות ייחודיים, אתן הסברון קצר נגיעה קלה על כל אחד מהנפוצים

ABS – הוא פלסטיק חזק ועמיד, המתאים לשימוש ביצירות הדפסה תלת-מימד הדורשות חוזק ועמידות בפני טמפרטורה.
PLA – הוא פילמנט ידידותי לסביבה המגיע ממקורות טבעיים קשיח אך גם שביר כך שהוא מתאים לשימוש ביצירות הדפסה תלת-מימד לדגמים, עיצוב, צעצועים וכדו קיים גם במבחר הגדול ביותר של צבעים ושילובים עם חומרים נוספים לקשיחות, יופי ברק ומראה טבעי.
PETG – מציע שילוב של גמישות ועמידות בפני חום, ואין לו דרישות מיוחדות מהמדפסת ולכן הוא פופולרי בתעשייה ובתיקונים ביתיים. בנוסף, קיימים גם פילמנטים מיוחדים כמו תערובות של פלסטיק וחומרים אחרים כמו עץ, מתכת או אבן,קרבון.

(אם אתם מתלבטים ורוצים להתייעץ צרו עימי קשר אשמח לעזור 0522509900)

מדפסת סגורה או פתוחה?

בעת בחירת מדפסת תלת-מימד, חשוב לקחת בחשבון את סוג פילמנט (חומר הגלם), היצרנים השונים נוטים להכניס נתונים לא נכונים לדוגמה כמעט כל יצרן של מדפסת כותב שהמדפסת שלומתאימה ל-ABS, אך זה לא באמת נכון אם מדובר במדפסת תלת מימד פתוחה היא לא תתאים ל-ABS מפני שנדרש מדפסת סגורה עם פילטר פחם פעיל בכדי להדפיס חומר זה

7. תאימות התוכנה

התוכנה המשמשת להמרת המודלים תלת ממדיים יכולה להשתנות בין המדפסות, התוכנה הפתוחות והפופאלרית הינן CURA , PrusaSlicer אך גם התוכנות הסגורות והייעודיות דיי מוצלחות כגון של Flashforge שהיא FlashPrint
ישנן יתרונות וחסרונות כגון קהילה מול פשטות תפעול.

8. קלות שימוש

כשאנו בוחרים מדפסת תלת-מימד, קלות השימוש היא שיקול חשוב .
איזה גורמים משפיעים על קלות שימוש? התהליך ההרכבה, במקרה שמדובר בקיט כיולים וההגדרה של המדפסת, ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי האם הוא מסך מגע עם אייקונים או מילים באנגלית עם בורר.
חשוב לשים לב לדברים בין השאר את הליך הבניה שלה במקרה ומדובר בקיט האם המדפסת מגיעה מורכבת או שיש צורך לבנות אותה כ 10 שעות הרכבה כמו PRUSA  או מדפסת שפותחים מהכופסא והיא מוכנה להדפסה,

יעוץ והדרכה

תבדקו אם אתם מקבלים הדרכה מהספק שמוכר לכם  את המדפסת במיוחד אם ואין סביבכם אדם אשר מומחה בתחום
במקרה כזה אני  ממליץ לכם להזמין הדרכה אישית אם הספק מאפשר (אצלנו בספיידר זה כמעט חוויה חובה 🙂 )
אם אתה חדש בתחום ההדפסה התלת-מימדית, ולא לקחת הדרכה חשוב שתבחר במדפסת שכוללת קהילת תמיכה חזקה וומידע און ליין רחב.

לסיכום, יש לבצע רשימה של צרכים ולבחון אותה ביחס לאפשרויות הקיימות –  כדי לוודא שהמוצר עונה על הצרכים שלך ומספק את הערך הטוב ביותר למחיר שלו.

 

9. עלות מדפסת תלת מימד מומלצת

העלות של מדפסות תלת מימד (3D printers) עשויה להשתנות באופן משמעותי בין מדפסת למדפסת החל מ- מדפסת תלת מימד זולה במיוחד שתעלה סביב 1200 ש”ח, ועד מדפסת תלת מימד מומלצת הנדסית מתקדמת ממשפחת מדפסות Bambulab  שיכולה להגיע ל-15,000 בהתאם לכמות הצבעים שהיא תתמוך.
שקול התקציב שלך ואת התכונות הדרושות לך, ובחר במדפסת שתציע את התמורה הטובה ביותר לכספך.

 

10. שירות ותמיכה

מאוד חשוב לשים לב לרמת תמיכת שהספק מקנה לך כולל אחריות,
תמיכה טכנית ומשאבים סרטוני וידאו, ערוצים סגורים כגון סרטוני הדרכה, מדריכים כתובים וכדו.
בחר מדפסת מיצרן עם מוניטין טוב לתמיכת לקוחות.

 

11. תחזוקה

מדפסות תלת מימד דורשות תחזוקה מסויימת תלוי בדגם כדי להבטיח ביצועים מיטביים.
קחו בחשבון את התחזוקה הנדרשת למדפסת כך תבחרו במדפסת קלה לתחזוקה ובעלת חלקי חילוף זמינים,
מדפסות שהן מיוחדות יהיה לכם קשה למצוא להם חלקים בעת הצורך מה שעלול להפוך אותם ללא שמישות.

 

12. אביזרים ושדרוגים

בעת בחירת מדפסת תלת-מימד, חשוב לשים לב גם לאביזרים ושדרוגים הקיימים עבור המדפסת הרצויה. אפשרויות השדרוג יכולות לשפר את הביצועים, המהירות והדיוק של המדפסת. דוגמאות לשדרוגים כוללות תמיכה בחומרים חדשים, תוספות תומכות או חיבורים מתקדמים לתכנות עיצוב. לפני שתבחרו במדפסת,
בדקו את האביזרים הקיימים בשוק ושקלו את היכולת להתאים את המדפסת לצרכים המשתנים שלכם בעתיד

 

13.מדפסות תלת מימד מומלצות

Flashforge Adventurer 4 – ביתית סגורה מומלצת לבעלי אפשרות כספית – סביב 4000 ש”ח

Flashforge Adventurer 4
Flashforge Adventurer 4

HORNET – מדפסת תלת מימד תקציבית אמינה וטובה – כ 1150 ש”ח

HORNET מדפסת תלת מימד ביתית זולה
HORNET מדפסת תלת מימד ביתית זולה

 Ender 3 s1 pro  – מתקדמת ביתית פתוחה סביב 2300 ש’ח

ender 3 s1 pro + סגירה מתנה
Ender 3 s1 pro + סגירה מתנה

DLP נפח הדפסה בנוני ואיכות מעולה


DLP מתקדמת איכותית עם נפח הדפסה גדול

ANYCUBIC מדפסת תלת מימד RESIN Photon M3 Max, מדפסת תלת מימד 7K UV LCD בגודל 34.5 ס"מ
ANYCUBIC מדפסת תלת מימד RESIN Photon M3 Max, מדפסת תלת מימד 7K UV LCD בגודל 34.5 ס”מ

 

 

14. מסקנה

כדי לבחור מדפסת תלת-מימד מתאימה, עליך לשקול את הגורמים המפורטים במדריך זה. עליך להתאים את הבחירה שלך לצרכים הספציפיים שלך ולהתייעץ עם מומחים בתחום. ניתן גם לבצע מחקר מקיף על המוצרים הזמינים בשוק,
כדי לקבל את המיטב מהמדפסות התלת-מימדיות הקיימות. זכור לקחת בחשבון את סוג המדפסת, נפח הבנייה,
רזולוציית ההדפסה, מהירות ההדפסה, סוג החוט, תאימות התוכנה,
קלות השימוש, העלות, תמיכת הלקוחות, תחזוקה ותחזוקה, ואביזרים ושדרוגים.

 

 

ייעוץ מקצועי בבחירת מדפסת תלת מימד

בחירת מדפסת תלת-מימד המתאימה יכולה להיות תהליך מעייף ומבלם. זה בדיוק הסיבה שאני כאן, כדי להקל עליך את הקבלה של ההחלטות הנכונות ביותר. שמי אייל ביטון ויש לי ניסיון רב וידע עמיק בתחום המדפסות תלת-מימד.
אני מלא רצון לעזור לך למצוא את המוצר המדויק שיענה על צרכיך ויתאים למטרות הייחודיות שלך.
אל תחמיץ את ההזדמנות לקבל ייעוץ אישי ממומחה בתחום.
התקשר אלי עכשיו ב-03-6051212, ואני אשמח להדריך אותך למדפסת התלת-מימד המושלמת עבורך!

 

15. שאלות נפוצות

כמה עולה מדפסת תלת מימד מומלצת?
המחירים של מדפסות FDM שולחניות יתכנסו למגוון רחב של אפשרויות המשתנות בהתאם לאיכות המבוקשת,
הגודל, סוג החומרים והטכנולוגיה הזמינים. יתכנו מחירים מקסימליים של עד 15,000 שקלים ומחירים מינימליים של כ-1100 שקלים.
עד כמה חשובה מהירות ההדפסה בבחירת מדפסת ?
תלוי בתדירות השימוש שלכם ובמטרות, בעקרון זוהי טכנולוגיה איטית,
ואם אתם צריכים את זה לעסק אז מומלץ לקנות מדפסת מהירה או כמה מדפסות
באילו סוגי פילמנט (חומר) ניתן להשתמש במדפסות FDM?
יש טווח רחב והוא כולל PLA, PETG, ABS, ASA, PA-NYLON, CARBON, SILK,WOOD,PVA,FLEX,TPU u ועוד..
אני מעוניין לשדרג את מדפסת התלת מימד שרכשתי. האם זה אפשרי לבצע שדרוג למדפסת זו?
תלוי בסו המדפסת, ישנם מדפסות קיט הבנויות בצורה מודולרית
ותוכל להחליף בהם חלקים ולשדרג וישנן מדפסות סגורות בהם לא ממש ניתן לבצע שדרוגים

 

אני מקווה שמדריך זה עזר להבין מהם הנקודות שעליך לקחת בחשבון בעת
תהליך בחירת מדפסת תלת מימד. הדפסה מהנה!

אייל ביטון 052-2509900

Spider3D

2 comments

  1. גידי ארנון

    תודה על ההסברים
    מהו המקום הקרוב למכירה באיזור פרדס חנה
    למכונה לחובב משהו בסגנון hornet ?
    האם שימוש בתוכנת סולידןןרקס אפשרי ?
    האם תוכנה זו זה יתרון ?

    1. אייל ביטון

      יש משלוחים לכל הארץ המרכז הראשי שלנו ביבנה
      אם אתה מחפש משהו זול אז ENDER 3 SE, יש לנו במלאי, אם אתה רוצה טובה יותר אז KE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצעים מיוחדים באפליקציה

הנחות, משלוחים מהירים בהנחה/חינם

עד 30 יום החלפה

קונים בראש שקט

שירות הטוב ביותר בישראל

זוכי פרס לשכת המהנדסים לשירות

100% תשלום מאובטח

PayPal / ישרכארט / Visa

דילוג לתוכן