משלוחים מהיום להיום

איסוף חינם מלוקרים ב-יבנה מערב

אתגר מדפסת תלת מימד

האמת מאחורי תעודות “משווק בלעדי” – האם הן באמת לטובתנו?

@spider.3d

האמת מאחורי תעודות “משווק בלעדי” – האם הן באמת לטובתנו? בסרטון זה אחשוף את הצדדים הבעייתיים של תופעת תעודות “משווק בלעדי” . אסביר מדוע בחרנו בספיידר תלת מימד שלא לדרוש תעודות אלו, שלמרבה הצער פוגעות בלקוחות. מהם המניעים של היצרן מאחורי מתן תעודות בלעדיות? מה המניעים של המשווק? האם הן אכן תורמות לצרכנים או רק מגבירות מונופולים ויוקר מחיה? מה קורה כשחברה מרגישה שאין לה תחרות? צפו ותבינו מדוע בחרנו בגישה הוגנת, שקופה ומכבדת כלפי לקוחותינו. אנו מאמינים שזה הדרך הנכונה. משווקבלעדי חשיפה ספיידרתלתמימד צרכנותמושכלת הלקוחקודםכל

♬ סאונד מקורי – Spider3D ספיידר תלת מימד – Spider3D ספיידר תלת מימד

 

האמת על “משווק בלעדי” – איך התואר פוגע בלקוחות

במאמר זה נחשוף את הבעיות הרבות שנובעות ממתן תואר “משווק בלעדי” לספקים ויבואנים. נסביר מדוע בחרנו בספיידר תלת מימד שלא להשתמש בתעודות אלו, גם אם הן זמינות לנו. אנו מאמינים שבטווח הארוך, מינוי “משווק בלעדי” פוגע בלקוחות ולא תורם להם.

ראשית, ספק שזוכה לתואר בלעדי כבר אינו חש צורך להתאמץ ולתת שירות מעולה. לאחר שהביקוש למוצריו מובטח בחוזה, אין לו תמריץ להשקיע בשירות הלקוחות.

שנית, המחויבות למכירת כמות מוסכמת של מוצרים גורמת ל”משווק בלעדי” להפעיל לחצי מכירה בלתי הוגנים על הלקוחות. גם אם קיימים מוצרים טובים יותר בשוק, הוא מחויב לדחוף רק את המוצר שלו.

לדוגמה, יבואן מדפסות תלת מימד שמקבל בלעדיות על דגם מסוים ל-3 שנים, ינסה לשווק אותו גם אם יצאו בשוק דגמים מתקדמים ואיכותיים יותר. האינטרס שלו הוא למכור את הכמות המוסכמת, ולא בהכרח להציע ללקוח את הטוב ביותר.

אנו בספיידר תלת מימד בחרנו בגישה הוגנת – להציג בפני לקוחותינו את המוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר בכל נקודת זמן. זו הסיבה שוויתרנו על תואר נוצץ אך בעייתי של “משווק בלעדי”.

מה דעתך? האם זה מספיק ברור ומפרט את הבעייתיות בתעודות אלה? אשמח לשמוע.

6 comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצעים מיוחדים באפליקציה

הנחות, משלוחים מהירים בהנחה/חינם

עד 30 יום החלפה

קונים בראש שקט

שירות הטוב ביותר בישראל

זוכי פרס לשכת המהנדסים לשירות

100% תשלום מאובטח

PayPal / ישרכארט / Visa

דילוג לתוכן